26 October 2013

Dr. Martens

Cześć! ♥
Od dłuższego czasu nie miałam pomysłu na jakiekolwiek posty, wszystko wydawało mi się nudne, a teraz na każdy dzień do końca tygodnia mam zaplanowaną jedną notkę, więc o ile czas mi na to pozwoli, codziennie będziecie mogli przeczytać tu coś nowego! No i muszę się w końcu zmobilizować i nagrać coś, bo planuję to od baardzo dawna, ale ciągle odkładam i do teraz nic nie mam.
~
Wczoraj moja już dość pokaźna kolekcja butów została wzbogacona o kolejne, których zakup miałam zaplanowany od zeszłego roku. Są to martensy. Co do koloru, nie mogłam się zdecydować. Bardzo chciałam białe, ale w sklepie były również fioletowe, które jednak wygrały i to je kupiłam. Nie muszę chyba pisać, że są przepiękne! Ale również bardzo wygodne. Od zakupu cały czas chodziłam w nich po domu, co z resztą mam w zwyczaju z każdymi nowymi butami, ale dzisiaj byłam w nich na dworze i nie mam nic do zarzucenia :D Na pewno kupię jeszcze nie jedne, zwłaszcza jeden kolor, ale to dopiero na wiosnę, póki co te w zupełności mi wystarczą.










Ostatnie zdjęcie pochodzi z dzisiejszej sesji, która będzie opublikowana tutaj jutro, także czekajcie ^^ Cóż, martensy nie należą do najtańszych butów, ale opinie osób, które posiadają je już dłuższy czas są pozytywne. Mam nadzieję, że u mnie wytrzymają jak najdłużej :D

POZDROWIENIA DLA PIOTRA!

Macie albo chcecie mieć martensy? Podobają Wam się?

17 comments:

  1. Śliczne, piękne, przepiękne buty! <3 :O

    ReplyDelete
  2. Śliczne, piękne, przepiękne buty! :O <3 *-*

    ReplyDelete
  3. Cudowne ♥
    Zawsze chciałam mieć Martensy, to buty, które pasują do wszystkiego. Moja mama też o nich marzy i razem planujemy kupić sobie czarne na spółkę ^^

    ReplyDelete
  4. śliczne! a to kolor który po prostu ubóstwiam. <3

    ReplyDelete
  5. Śliczne butki;)
    daily-ideally.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja być może kiedyś sobie takie kupie. :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. śliczne :*

    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jakie świetne martensy :) Chce takie :**
    my-live-sandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale ślicznie wyglądasz. Buty i Torebka strasznieee mi się podobają :)
    my-live-sandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Och, martensy! Uwielbiam te buty c: Sama posiadam czarne w kwiatki i zdecydowanie są to moje ulubione buty! Cieszę się nimi od jakichś dwóch tygodni, czekałam na nie dosyc długo bo ten model był sprowadzany ze Stanów (w żadnym sklepie typu Heavy Duty już ich nie mogłam znaleźc :c) i też chodziłam w nich najpierw po domu :D Moje martensy też są bardzo wygodne, naprawdę świetnie się w nich chodzi i liczę na to, że długo ze mną będą. Też podoba mi się wiele kolorów i wzorów, ale kiedyś obiecałam sobie, że pierwsze kupię te w kwiatki, więc musiałam dotrzymac danej sobie obietnicy c: I w sumie ja się cieszę że do najtańszych nie należą, bo dzięki temu nie spotykam co drugiej osoby w martensach, a co jak co - nie lubię chodzic w tym, co noszą wszyscy :3

    ReplyDelete
  12. Ahhh, uwielbiam martensy, genialne są. Osobiście posiadam różowe, chciałabym mieć ich więcej, np. niebieskie :D
    Twoje też są bardzo fajne, podoba mi się ten kolor i sama musze pomyśleć o kolorowych sznurówkach ;)

    ReplyDelete
  13. O, ja również posiadam Martensy, tylko czarne :) jedne kupiłam w 2012, a raczej dostałam na urodziny. Przechodziłam w nich calutką zimę, kilka koncertów i Jarocin Festiwal, lecz niestety zaginęły w niewyjaśnionych okolicznościach. Na początku obcierały mnie przez pół roku, zanim je rozchodziłam :D Ostatnio kupiłam sobie kolejne, takie same i już moje stopy tak strasznie nie cierpiały do czasu, aż w prawym bucie chyba w złym miejscu zgięła się skóra z przodu i mega uwiera :/ Martensy to świetne buty, ale należy o nie dbać, bo kolor zblaknie, lub skóra z nim zacznie odpadać (moja koleżanka przy czarnych tak miała. nie pastowała ich i po kilku miesiącach na zgięciu oderwał się niemały płat czarnej skóry zewnętrznej :p). Powodzenia w użytkowaniu :D

    ReplyDelete
  14. Ja też mam takie martensy, z których jestem średnio zadowolona. Dziwnie się w nich czuję... są takie duże. Teraz strasznie żałuję, że je kupiłam, ale po prostu nie wiedziałam. Fajnie, że napisałaś tego posta, jednak ja nie mogę polubić tych butów. Zupełnie do mnie nie pasują...

    ReplyDelete
  15. Świetne!! :D Sama właśnie przymierzam się do kupna. Czytałam dużo opinii i to są buty naprawdę warte swojej ceny :) Tylko mam problem z wyborem koloru, jest ich taak dużo :P

    ReplyDelete